blablalba blöö, onsdag (?)

Alltså är så jävla sugen på att tatuera mig igen...! Men, har knappt casch (jo men då blir jag totalt pank..)
plus att jag inte riktigt har någon aning på exakt vad jag vill göra, eller börja med rättare sagt!
Systertatuering, kompistatuering, bara-kul-tatuering. Vill göra allt.
 
Annars har jag idag inte gjort något speciellt...
Blev just avbruten av Adam som skrek;
"Titta inte Sara! Jag är naken!!" och kom sedan rusande som en beige tornardo..

anyhoo, just ja, åkte till Daniella vid halv tre-tiden och hängde.
Vi gjorde inte så mycket, haha satt på hennes säng och frågade "vad ska vi göra?" typ
50 gånger. Vi åt då, det är det bästa man kan 
göra när man inte har något bättre att göra. men sen tog vi en
raggarrunda i min fina bil, haha!! Dock regnade det så vi kunde inte ha takluckan öppen
under hela färden (typ 15 min..)
Nu är jag hemma, ska kolla morden i midsomer ute på altanen med la familia och äta
jordgubbar. Standard på sommaren, tradition.
 
Tills dess ska jag suga in inspiration på tatueringar (och få mer beslutsångest) på tumblr.
Very najs fågelbajs, very good gummisnodd.
 
anyhooooooo, ha't.
hellooooo

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)