Så glad just nu!

Känner mig så otroligt sjukt glad just nu! Lyssnar på Queen och bara hoppar runt i mitt rum typ, måste se roligt ut om någon av mina grannar ser mig. Lite annorlunda känsla mot de dagar jag mått piss verkligen, och det känns så skönt att inte känna så längre. Det är nog fyra anledningar till att jag känner såhär:
  1. Gympasset gick så jävla bra idag, mamma och jag körde en och en halvtimma utan att märka det haha! Plus att vi ökade på tre övningar, bänkpressen, "gäddhäng-killern" och magövningarna. Så var heeelt slut idag och orkade inte ens springa i slutet. Otroligt skön känsla och jag känner mig på topp på gymmet!

  2. Körde till gymmet och känner mig säkrare bakom ratten nu än vad jag gjort någonsin! Trodde jag knappt skulle vilja köra när det var så halt och snö ute, men det är nästan roligare att köra nu än det är annars. Jag tror att det kan bero lite på att jag är mer uppmärksam och nu verkligen insett att jag kan ta körkort. Jag klarar det. Tvivlade för mycket på mig själv innan och var otroligt rädd för att jag skulle klanta mig på direkten och döda någon. Nu vill jag så gärna ta mitt körkort och köpa mig en egen bil!

  3. Jag städade mitt rum idag och rensade så det känns så fräsch och mysigt! Behövdes verkligen både städas och rensa i garderoben, så nu har jag lagt ut kläder på köp och sälj! 

  4. Nyss pratade pappa om jobb och att jag borde söka jobb på hans jobb där de söker sommarpraktikanter! Tidigare har jag fasat över tanken på att jag kommer sluta skolan till sommaren och måste söka mig ett jobb och bli vuxen. Men när han sa det blev jag jätteglad och bara kände att jag ville söka nu. Vet inte riktigt vad som fått mig att tänka om på den punkten men det känns bra att jag vill söka. Hoppas att det blir något nu! 
Nu tror jag att jag ska kolla efter lite ny musik till gymmet, har tröttnat på det mesta på min spelningslista så är nog dax nu! 
 
Men ni får ha en superbra lördag, kram!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)