På tåget!

Har nyss haft körlektion som gick rätt bra faktiskt! Tyckte att det var ovanligt kul att köra idag och ser fram emot nästa körlektion (onsdag). Innan hann jag springa en sväng på stan så jag köpte en kalender för 2014! Jag har sedan ett par år tillbaka köpt en kalender varje år, inte för att jag haft något viktigt att skriva upp direkt så har jag känt att man ska ha en kalender, det bara är så. Men de senaste tre åren har det väl varit "viktigare" att skriva upp prov och viktiga saker om skolan. Och jag känner nu sista halvåret plus sen efter studenten (då jag förhoppningsvis har ett jobb) behöver skriva in viktiga saker, platser och tider etc. Men måste bara säga att den beslutsångesten jag hade när jag skulle välja!! Stod huur länge som helst med typ tre olika kalendrar och bläddrade och klämde o kände.

Har även gjort två snälla saker idag. Först öppnade jag dörren för en dam med rullator. Hon log och sa tack så mycket, och det värmer så i en :') Sedan var det en man som satt i rullstol som var nära att välta när han skulle gå över gatan så jag stannade och frågade om han behövde hjälp, men han log och sa att han klarade sig tack ändå! Jag mådde så bra av det efteråt! Hopoas nu att karman slår in, så jag får något bra alltså ^^ .



Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)