Lugn dag!

Sov hos Amanda igår så fick lite "sovmorgon" imorse! Fast egentligen blev det ingen sovmorgon för jag hade tänkt gå upp och duscha så blev samma tid som hemma haha. Men jag behövde inte åka tidigare hemifrån för att hinna med bussen då det tar kanske 2 minuter att gå dit från Amanda! Så slapp stressa imorse vilket var skönt. 
I skolan hade vi gymnasiearbete och jag och Daniella köttade på med vår bok!! Och sen hade vi engelska då vi fick sluta nästan en timma tidigare för vi hade dragit ut på tiden förra veckan när vi kollade på en dokumentär, så det var trevligt. Hann med en tidigare buss så det var jätteskönt. 

När jag kom hem pluggade jag och så kollade jag och mamma på ett avsnitt av AHS: Coven och nu sitter jag här! Funderar på att ta på mig pyjamas och tvätta bort sminket och sen lägga mig för jag är såååå trött. Blev ingen träning idag heller men både mamma och jag behövde träna sen kändes det bra att låta kroppen vila för förra veckan tränade jag verkligen superhårt. Men kör igång kanske imorgon igen, annars går det för lång tid haha! 
 
Imorgon är det onsdag och bara några dagar kvar till helg, yes! Haha längtar redan, kommer vara så trött i slutet av veckan.. 
 
bild från i julas. 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)