Kalas hos farfar!

Då var det söndag igen..! Ännu en helg har bara sprungit förbi, även denna lite för fort än jag hoppats. Men det har varit en väldigt lugn och skön helg med träning och mys. Vi åkte till gymmet vid lunch och idag kändes det som fan i kroppen.. Verkligen allt var 10 gånger jobbigare och musklerna typ skrek så jag var tvungen att stretcha ut dem. Så blev inte så mycket ben, mage eller armar idag utan mer rygg men vi körde ändå bänkpressen! Men var verkligen helt slut i kroppen efteråt så ska bli jätteskönt att sova nu. Ska försöka lägga mig snart så jag kan läsa lite innan jag somnar. 
Imorgon är det en ny vecka igen, och på torsdag har det gått tre veckor av fitnessfighten och är alltså bara en vecka kvar! Har gått mycket bättre än i maj förra året vilket känns jätteskönt! Så gäller det väl bara att fortsätta lite med det här även när månaden är slut också, men det är nog inga problem! 
 
Ikväll åkte vi även till min farmor och farfar för att fira farfar på 73 årsdagen! Det blev faktiskt lite fika och kaffe, men kände att jag var värd det faktiskt. Men jag åt ändå inte jättemycket, en rulltårtsbit och en kaka så. Men nu den här veckan blir det stenhårt på maten i alla fall, inge fusk mitt i veckan! Varken nu eller sen. 
Kollade även i en bok hos farmor och farfar med en massa bilder på gamla hus här i trakten! Hittade flera av mina grannars hus och farmor och farfars hus, tycker sånt är väldigt intressant faktiskt. 
 
 
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)