Judge Snyder.

Efter att ha varit så trött hela dagen igår så sov jag ut imorse! Somnade i soffan efter att mamma kom hem och gick till sängen vid tolv och slocknade på en gång. Vaknade vid sex ungefär och gick upp på toa som en zombie och crashade sen igen och sov till ca halv elva. Jag sov alltså 10 timmar inatt! Men jag kände att jag behövde det lite och det är ju ändå lördag så haha. Nästan på en gång efter frukosten åkte jag och mamma för att handla vin, gott till ikväll och lite annat vi behövde. Så vi kom hem för kanske en halvtimma sen och har bara ätit tacos (igen hehe) och nu tagit oss en kopp te/kaffe. Nu ska vi smälta maten och sen drar vi till gymmet för att kötta bort de extra kilona man lagt på sig under de här två dagarna haha. 
 
Ikväll ska vi mysa och äta lite plockmat, typ mozzarella, salami, gurka, tomat osv och dricka lite vin och kolla på film. Vi ska "ta igen förlorad kvalitétstid" som jag sa till mamma idag i bilen. Men det känns som att vi knappt setts något den här veckan?? Även om vi har suttit i soffan och kollat på film och färgat håret på varandra så känns det ändå som att vi setts för lite den här veckan.. Eller så är det för att hon ska åka bort en vecka nu som jag vill spendera lite extra tid med henne tro? Måste vara det haha, lite orolig sådär! 
 
Annars så är allt lugn, förutom den lilla matkoman jag befinner mig i just nu. Känner mig inte direkt jättestressad över skolan och uppgifterna för det känns som att det mesta som jag stressat upp mig över löst sig under den här veckan. Jag har bockat av två redovisningar som båda gick bra och sen har jag lämnat in en del uppgifter också. Får väl bara hoppas nu att det fortsätter rulla på såhär ända fram till sommaren haha! 
 
En väldigt trött Sara en torsdagskväll och sen ensam taco från igår!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)