Jobbiga dag..

Mitt otroligt dåliga humör hänger kvar även nu, men jag har i alla fall i ren frustration pluggat till imorgon så det gav väl något positivt också.. Men har precis duschat så ska väl låta håret torka lite innan jag hoppar i säng och läser. Vill vakna imorgon och vara glad istället för så sur och butter som idag. Bara kritiserar mig själv och jämför mig med andra så jag själv mår piss. Ännu en sak jag måste sluta med.. Suck, varför ska man alltid göra så? Se det andra har men inte du själv? Det är ofta inte ens viktiga saker, du blir nog inte gladare bara för du har de sakerna. Så patetisk jag känner att jag är just nu, jag skäms över mig själv när jag tänker så! 
Jag får istället försöka tänka på hur stolt jag var över mig själv i tisdags, den otroliga värmen jag kände i mig och tanken "jag kan"! 
 
Hej hojj, hoppas på glada drömmar nu! Godnatt.
 
Måste hamnat i en depp-dal igen.. 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)