Hemma igen..

Vaknade imorse och kände ännu en gång att jag inte mår tillräckligt bra för att gå till skolan, så då stannade jag hemma.. Känner att det är bättre att jag blir lite friskare och inte hostar lika mycket innan jag gör det, så jag kanske blir friskare snabbare. Jag gjorde nog ett misstag att åka till gymmet trots att jag inte mådde helt bra och det är nog därför jag mår såhär nu. Har gjort det mesta för att halsen ska bli bättre, druckit varmvatten med en citronskiva i, men det tycks inte hjälpa så mycket.
Idag har jag därför vilat, tog alvedon och ibumetin och så sov jag lite extra så de skulle verka. Men sen kände jag att jag inte kan ligga i sängen hela dagen så jag satte mig vid skrivbordet och läste lite till grupparbetet i började med igår. Nu har jag nyss ätit mat och la mig faktiskt i sängen under en filt och kollar på Breaking Bad! Har inte kollat på det på mer än en månad för jag vill inte att det ska ta slut.. Dock har jag flera serier på en lista som jag ska se, men det är så jäkla bra så får se hur jag känner när det är slut!

Hoppas ni har det bra!



Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)