Saturday!

Äntligen helg! 
Igår blev en lugn kväll hemma framför tvn med vin, pizza och godis! Har inte ätit lösgodis eller ja godis överhuvudtaget på huuur länge som helst så var i heaven igår haha. Även om jag typ va "mätt" efter kanske tio bitar godis.. Men ändå skönt att man inte mular så som man gjorde innan. Slocknade i soffan innan tolv så blev tidigt i säng! 
Gymmade efter skolan också så jag inte skulle ha lika dåligt samvete när jag åt godis och allt onyttigt haha. Det var skönt för vi slutade vid lunch så var typ ingen på gymmet när jag kom dit. 
 
Nu ska jag snart börja sminka mig och fixa mig lite för ikväll ska vi åka och lyssna på mina kusiners band som spelar ikväll! Ska bli riktigt roligt och få höra dem spela, och sen kul att komma iväg och göra någonting för jag har somsagt legat hemma i soffan på helgerna och pluggat sen nyår, så känner att jag behöver komma ut lite! 
 
En annan kul grej som hänt i veckan var att mitt och mammas löshår kom! Det som var extra bra var att håret passade min hårfärg perfekt så behöver inte färga det eller någonting. Det var så mjukt och fint så jag är supernöjd. 

Hoppas ni får en jättebra kväll, och här är de senaste Instagrambilderna!
 
Jag och Mymlan igår hos Amanda, haha hon ville absolut inte sammarbeta!
Vin och Marley på Cmore, så himla snygg. 

Kommentarer


Gud så vacker du är :) Kram

Svar: Men åh, tack så mycket! :') detsamma!
Sara Jansson


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)