Måndag 24 februari

Äntligen har det börjat kännas lite vårigt ute! Och det är inte lika kallt som det varit tidigare, såå sköönt. Köpte en ny vårjacka för någon vecka sedan som är perfekt nu när det blivit varmare. Idag sken solen också, rätt i mina ögon när jag hade körlektion (mindre trevligt). Körlektionen gick även den riktigt bra, och jag är stolt över mig själv nu efteråt. Blir mer peppad till att köra och vill verkligen utvecklas så jag kan ta det jädra körkortet snart haha. 

Efter det åkte jag tåget hem och slängde i mig lite gröt hos Amanda innan jag och mamma köttade ordentligt på gymmet! Blev väldigt mycket armar idag för kunde knappt gå idag efter både simningen, skidåkningen samt gym sen de senaste dagarna. Behövde verkligen stretcha ordentligt och ska nog smörja in låren och vaderna med Thailandmassageolja så kan jag nog förhoppningsvis röra dem imorgon, och eventuellt träna. 
 
Nu har min ångest över att börja skolan igen efter lovet släppt helt, saknar inte att gå hemma och bara sega hela dagarna. Då tappar jag all motivation till allting i livet. Jag känner att jag ändå behövder något som händer hela tiden, ett fullt schema så jag inte blir helt trött på livet. Nu har ju både finskan börjat och jag går hos psykologen en dag i veckan så det händer något hela tiden! Plus körlektionerna också, har ungefär två varje vecka nu fram till mars. 
 
Ikväll ska vi ev kolla på en film som vi inte sett klart på och sen blir det "det okända" lite senare! Ska göra lite "glass" á la fitnessfighten med banan, hallon och kardemumma till, gött. Känns så bra att ha kommit igång med maten också, min kropp mår mycket bättre när jag äter enligt fitnessfighten och inte äter vad som helst och hur mycket som helst. 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)