"Ledig" idag!

"Ledig" idag = pluggdag. Har lite saker jag måste ta tag i och komma igång med, plus att vi har ett läxförhör på fredag som jag inte riktigt pluggat till... Suck.. Vill komma igång med allting innan helgen också då jag har andra planer. 
Även om jag var ledig idag vaknade jag vanlig tid (06:30) och jag jättekissnödig så var tvungen att ta mig upp ur sängen och självklart hade jag jättesvårt att somna om. När jag väl somnat kom mamma in och sa hejdå, och då var det helt omöjligt att somna om. Så då gick jag upp och gjorde frukost! Var ute på en promenad med hundarna också innan jag tog tag i pluggandet och nu har jag suttit här ett tag. Funderar på att se om jag ska göra något och äta snart, börjar bli lite hungrig! 
 
Ellen en fin dag när vi satt och fikade. 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)