7 december

Söndag och andra advent! 
Sov jättedåligt inatt... Blev väckt två gånger av att mobilen ringde sen hade jag jättesvårt att somna om, mindre kul. Släpade mig ur sängen vid 10 och släppte ut hundarna, vaknade till lite av den kalla luften! Sen har jag bara fått i mig frukost, kaffe och läst lite bloggar och sådant. Om ca 2 timmar ska jag iväg och "jobba" och det är väl det jag har planerat för dagen!
 
Har sådan otrolig träningsvärk i benen så jag knappt kan gå ordentligt.. Hade ju tänkt vila igår men blev inte riktigt så. Kollade runt på lite bloggar igår också och såg att en lagt upp ett klipp på en HIIT workout, och blev så sugen på att testa att jag tog på mig träningskläder och körde här hemma. SJUKT jobbigt, brände i benen och svetten bara rann. Men roligt att testa på något nytt också! 
 
Nu ska jag kolla efter lite inspiration på frisyrer, eftersom mitt hår nästan är exakt lika långt (luggen osv) och otroligt tråkigt. Vill göra något med det! 
En gammal bild från förra året, en dimmig eftermiddag!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)