6 december

Sov länge idag, inte konstigt eftersom jag var så otroligt trött igår! 
Slocknade nästan så fort huvudet nuddade kudden, och vände på mig direkt när alarmet ringde vid 9.. Vaknade strax efter 10 och gick upp för att göra mig en kopp kaffe, fast jag hellre hade legat kvar i sängen en stund till. 
Direkt efter frukosten hjälpte jag mamma att färga håret. Under tiden tittade hon i en Ellos tidning och såg en snygg klänning som hon beställde. Gick då in på deras hemsida och hittade en snygg jacka på rean som jag beställde. Jag som skulle spara efter julshoppingen i torsdags.. Blev runt 2000 på både julklappar och lite småsaker till mig själv. Men kände lite också att det mesta var saker jag behöver och inte allt för många spontanköp. Men eftersom jackan var på rea blev det inte allt för dyrt, ungefär 300 kronor! Har länge kollat på sådana jackor utan att köpa dem, så nu unnade jag mig en. 
 
Just nu blir jag bländad av solen som skiner in genom mitt fönster, som att den vill att jag ska gå ut. Därför tänkte jag ta med mig kameran ut för att se om det finns något fint att fota. Inte fotat natur på jättelänge, kanske dags nu? Sen är det bra med lite frisk luft. 
 
Idag blir det nog inget gym.. Har träningsvärk i armarna, bröstmusklerna och benen sen igår, men imorgon blir det nog gym! Får nog med mig mamma då. Annars blir det lugnt även idag! 
Hittade en underbar bild från i början på sommaren, när mamma tog sjuksköterske examen.
Mina älskade föräldrar.
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)