5 december

Godkväll allihopa! 

Har varit hemma i kanske en halvtimma eller något sådant, städat lite i Amandas lägenhet då de kommer hem snart. Sov där inatt och gick upp imorse för att jobba klockan 10. Hann somna om ett par gånger, duscha och gosa i soffan innan jag var tvungen att åka iväg. Slutade egentligen klockan 5 men fick sluta lite tidigare då det var typ jättelugnt, skönt. När jag kom hem värmde jag på min matlåda jag inte åt eftersom jag fick äta pedagogiskt. Sen velade jag fram och tillbaka om jag skull
 
e till gymmet eller inte, hade knappt någon energi eller motivation. Men tog mig iväg tillslut! Blev lite armar och ben, känns att man inte tränat på ett tag.. Kramp i benen nästan på en gång. Dock var jag nog trött efter att ha stått upp nästan hela dagen, haha. 
Efteråt kändes det i alla fall jättebra. Städade, duschade och diskade innan jag åkte hem.
 
Ikväll blir det lugnt, vill nästan gå och lägga mig snart! Kanske ska fråga mamma om vi ska titta på något i soffan en sväng. Mysa lite, äta pepparkakor. Tror helgen blir ganska lugn den med.. Hade tänkt städa på söndag och det är väl det enda jag har planerat att göra. 
Trött och omotiverad Sara, haha. 

Kommentarer


- Åh ja det tycker jag verkligen att du ska göra! Så sjukt kul när man lyckas checka av någonting!


Fin du är!


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)