19 december

Äntligen fredag hörrni! 
Wohoo! Var sjukt jobbigt att gå upp imorse, men hade ställt klockan 10 minuter tidigare så jag skulle komma upp lite tidigare (funkade ej) Sen lyssnade jag på bra musik medan jag fixade mig och packade så fick lite mer energi då, ett litet tips! 
Dagen gick ändå rätt "snabbt", 3 städ, slutade efter tre och då åkte jag och solade. Så sköööönt, dör. Min kropp bara sög i sig värmen och kände mig mycket piggare efteråt. Solar för att slippa bli så deprimerad i mörkret, INTE för att bli "brun" (för det blir jag ändå inte..) Direkt efter det drog jag hem och tog mig en efterlängtad kopp kaffe. 

Senaste timmarna har jag spenderat i sängen och kollat lite youtube samt bloggar, nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem med thaimat och vin. Så det blir riktigt fredagsmys, haha. Ska snart gå och duka fram lite så vi kan sätta oss direkt när de kommer, ladda finalen av Paradise (nej vi har inte hunnit kolla på det än, hard workwork. Men tamefan att man ska få allt spoilat
Köpte Marabou lakrits när vi skulle till sista städet så ska käka den också, får se om jag bjuder någon heheh ;) 

Blir nog inte allt för sent ikväll, eftersom vi ska och baka pepparkakor hos mormor och morfar imorgon på förmiddagen. Hade tänkt träna imorgon också, om jag orkar. Har sådan träningsvärk, speciellt i benen/rumpan, sen igår så får se hur jag känner. Kanske bara vill hem och ta det lugnt! Om jag tränar hoppas jag på ett lika bra och köttigt pass som jag körde igår, föör skönt. 


Det har blivit så tråkigt på min blogg, jag vet.. Bara långa inlägg om min otroligt intressanta dag och inte så mycket bilder. Men det är helt enkelt eftersom jag inte har haft tid nu när jag har två jobb.. Så kan det vara! Men här kommer senaste instagram-bilden, Sankari som ser otroligt fit ut! 
 

Kommentarer


söt katt! (:


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)