Söndag

Imorse var jag så trött att jag knappt visste var jag var ens... Sov väldigt dåligt hela natten och vaknade flera gånger av att jag trodde jag somnat på jobbet i någons säng (??) och att de kom och väckte mig hela tiden. Varför drömmer jag alltid sådana drömmar när jag jobbat kväll? Sååå jobbigt och jag har verkligen ångest när jag vaknar för det tar lång tid innan jag inser att jag bara drömt och att jag ligger i min egen säng. Satte mig flera gånger på sängkanten och sa till mig själv högt; "jag är inte på jobbet, jag kan sova vidare!". Men ändå vaknade jag efter en stund och trodde jag var där igen. Jaja jag försov mig i alla fall inte, blev dock lite sen ut till bilen men jag hann ändå. Haha, lucky me! 
 
Jobbar delad tur idag igen så jag började klockan 08:00-13:00 och ska åka tillbaka om en timma ungefär. Sen jag kom hem har jag ätit och sen slappat i soffan framför tvn och ätit lite lunch. Nu dricker jag ekologiskt te som smakar apelsin och svarta vinbär (jättegott!) och ska snart äta mellanmål innan jag åker igen. Tror det lutar mot keso med hallon. 
 
Imorgon är jag ledig så då ska jag åka och träna, får se om mamma är ledig och följer med. Hade tänkt köra lite marklyft så hon får känna på riktig träningsvärk! På onsdag ska jag beställa lite grejer för att boosta min träning lite.. Känner att jag behöver ny energi och motivation vilket jag tror jag kan få genom att köpa nya fräscha gymdetaljer. Perfekt när jag får juli-lönen nästa vecka också, ser verkligen fram emot den, haha! 


tumblr
 
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)