Fredag 29!

Ska ju till stan idag med Daniella och handla lite, typ saker jag behöver ha som t.ex. strumpor. Hon borde åka hemifrån snart så jag har precis gjort mig iordning och ska typ slänga i mig en macka innan hon kommer haha. Hoppas jag hittar något fint idag, något som jag behöver också haha och inte bara "vill ha!". 
Idag var första gången jag sminkade mig "ordentligt" på hur länge som helst. Hade knappt något smink alls på mig när jag jobbade, kanske lite concealer under ögonen för att "vakna" lite mer, men annars inte så mycket. Om jag sminkade mig i somras hade jag också bara concealer, puder och mascara om jag gjorde något speciellt liksom. 
Skulle behöva köpa lite mer smink, typ en ny BBcream, primer och sådant. Får se om jag gör det idag! 
 
Nej nu måste jag skynda mig! Kommer alltid på att jag ska äta när hon står på gården och väntar, så typiskt mig.. Men jag är en sån person som inte kan gå hungrig! 
 
Ha en bra fredag allihopa! :) 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)