18:22

Puh! Kom hem för en stund sen och har precis plockat upp allt jag köpt, blev en del haha. Men det mesta hade jag tänkt köpa, so no hard feelings! Allt som allt köpte jag 6 par trosor, 7 par strumpor, 2 tröjor och sen en massa smink och tillbehör. Nu klarar jag mig ett tag i alla fall! 
Vi åkte först till Lager 157 (där köpte jag tröjorna och 3 av trosorna) och sedan åkte vi till Marieberg istället för stan, orkade inte leta p-plats och betala avgift haha.. Det var väldigt skönt också för det var inte så mycket folk där heller, ovanligt. Därinne gick vi väl runt en hel del i olika butikerna och jag letade efter bra smink och inte så mycket på kläderna. Även om jag hittade en hel del fint till hösten. Lurviga tröjor, det är min svaghet! Har stickade tröjor så jag klarar mig ett par vintrar framöver. 
 
Vi avslutade med en frappé på MC donalds och sen åkte vi hem. Nu ska jag ta och gå en promenad med Adam och hundarna, sen sätta mig i soffan och spela Harry Potter och hemligheternas kammare som jag köpte också! 
Ska försöka komma i säng rätt tidigt ikväll också, upp och jobba imorgon. Är väl bra nu när jag handlat en del..
Lite halvtaskig bild, men tyckte det var lite intressantare med en bild haha.
 
 

Kommentarer


Vad kul med shopping! :)


De e alltid kul o shoppa :)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)