Påsklov, fredag och bullar.

Det är dagar som dessa man bara vill gräva ner sig i en grop en vecka..

Faaan säger jag bara! Vad mens kan vara brutalt jävla jättejobbigt. Klarade mig relativt bra hela dagen i skolan,
fick lite känningar på slutet där och lite i bussen hem. Nu bara BOM. Sängliggandes.
Ska kolla på Breaking Bad som jag inte riktigt velat kolla på innan då jag är i slutspurten.. Men nu, är det fan dags!
En kopp kaffe till det och så ska jag försöka knåpa ihop en lista på saker jag ska packa. 
 
Blev så glad, för när jag kom hem var det inte bara så att det är påsklov (sista i mitt liv) och fredag utan också för att mamma hade bakat bullar!! Smällde i mig en hel bulle på en gång och sprang 
illa kvick och nappade åt mig en till. På väg ner till mitt rum slank det ner ytterligare en. Ångest, men man har bara mens en gång i månaden haha. Även om jag mulat allt möjligt de senaste dagarna också, och ingen träning på det
hurra för mig!
Men efter den tredje bullen tänkte jag för mig själv "nä fan Sara, om du inte skulle ta och släpa iväg till till gymmet en sväng idag trots allt!" Så ska nog göra det när jag packat lite. Får väl se om jag lägger mig ner på golvet
på en gång och gråter som ett barn eller om jag faktiskt kan köra något. 
Hade ju varit kul om man kom igång med träningen nu, när man snart ska klämma in sig i klänningar och allt. 
 
Nä nu ska jag lägga mig i fosterställning, gräta lite över att jag är kvinna och hålla tummarna för att det går som jag vill på Breaking Bad! 
 
Hoppas ni har en bättre fredag än mig! Hojj. 
 
Tycker den här GIF:en speglar mitt liv rätt bra

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)