Orange is the new black

Taggar inför skola imorgon! 
Är så sjukt trött och varit det hela dagen så ska äntligen hoppa i säng nu och läsa. 
Idag har jag spenderat förmiddagen i soffan och pluggat lite, kollat på Lilla Jönssonligan med Johanna som kom hit.
På eftermiddagen åkte vi till mormor och morfar för att käka påskmat! Är fortfarande mätt och kommer nog vara det tills nästa påsk.. 
Kollade även på gamla kort där, både från när jag var liten och min mamma och till och med mormor. 
Måste bara säga att min morfar skulle kunnat vara fjärde medlemmen i Beatles när han var ung.
Shit, riktig hunk min mormor haffade! Men hon var väldigt vacker hon med. Jag kom fram till at hon
var lite lik Miley Cyrus för ett tag sedan! 
 
Sen jag kom hem har jag kollat på två avsnitt av Orange is the new black, börjat
kolla nu när BB är slut! Verkar riktigt bra än så länge, så blir nog inte besviken. 
 
Nej nu ska jag borsta gaddarna och sen läsa!! Som jag sa tidigare, haha.
 
Godnatt!
 
Btw, det tidigare inlägget skulle läggas upp innan jag åkte idag, men hade visst loggats ut från Blogg.se och orkade inte logga in igen, haahaa!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)