Hey big spender!

 
Idag hade vi tydligen bio i skolan, därför ingen dator att släpa på o inget jobb! Vi kollade på 12 years a slave. Den var riktigt bra och väldigt känslig, man hade en klump i halsen under hela filmen
och i slutet var jag riktigt nära på att börja gråta men lyckades hålla igen! Se den om du inte gjort det.
Efter det gick jag, Daniella och Ellen till hemköp och handlade lite "lunch", vilken bestod av latte, naturgodis och en glass. Haha, näringsrikt och mättande! Hade egentligen velat ha typ en färdig baguette eller något
men det hittade vi inte.. Sprang runt därinne hur länge som helst men icke. 
Efter det satte vi oss vid slottet och åt samt kollade när en man och hans son matade fiskmåsarna.
Vi satt där och var hela tiden rädda för att någon av dem skulle bajsa på oss!
När vi ätit upp hoppade jag och Daniella på bussen mot Rusta där jag gick bananas typ..
Skulle egentligen bara köpa nytt torrschampo till mig och mamma, 
men väl där hittade jag en massa saker "jag behöver", våtservetter, bomullspads, trosor, topsar..
Men det blev betydligt billigare än om jag handlat någon annanstans i stan! Yey.
Ja, jag som är så smart bara grabbar tag i två trosor och kastar ner i korgen. Sedan ser jag
att jag tagit två XL trosor.. Men det är förhoppningsvis små i storlekarna haha!
 
Efter det satte vi oss vid slottet igen och började sedan gå vidare mot körskolorna. På vägen
dit skulle jag visa en butik där jag sett en fin klänning i skyltfönstret som jag skulle kunna tänka
mig ha på balen, och där hittade vi även världens skönaste byxor!!
Har velat köpa sådana här byxor ett tag nu och butiken hade utförsäljning så de kostade bara
150 kornor!! Vill nästan gå dit imorgon och köpa ett par till, blå/turkos med blommor.. 
Helt obeskrivligt sköna, och de bästa är att de har fickor! Halleluja. 
 
Nu ska jag byta om och sedan åka till gymmet, yesyesyes. Längtat ihjäl mig och äntliiigen. Håller bara tummarna för att det inte är allt för jobbigt bara, haha!
 
Ha det bra annars!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)