Helgen!

Då var denna helg över!
Hade planerat att gå på krogen med Ellen i fredags och föra lite på Rock bar först. Ellen hade biljetter till Satin, men sen såg hon att det var liveband som spelade och inträde.
Så vi stannade på Rock bar hela kvällen!
Om jag återberättar kvällen kortfattat så åkte vi in till stan vid halv sju
(väldigt tidigt än vad vi brukar) och gick dit på en gång.
Det var väldigt roligt där, och vi satt ute till en början för det var fortfarande rätt ljust och inte så farligt
kallt ute + att man fick låna filtar. Vi gick en sväng till Subway för Ellen skulle äta och
gick sedan tillbaka. Under kvällen satt vi vid lite olika personer och spelade även Yatzy. 
Även om jag inte spelat Yatzy sedan jag var med Eve på Öland för ett par år sedan
gick det väldigt bra haha. Om jag minns rätt vann jag första och Ellen andra gången.
Hade riktig tur ibland, nästan otroligt, så hade jättekul!
Vid ca ett gick vi till Mc för att äta pommes innan bussen gick hem.
Var väl hemma vid ca tre, duschade och kollade på tv en sväng innan jag däckade i Amandas säng!
Mymlan levde ett jävla liv hela natten från det att jag kom hem tills jag åkte vid ca fyra på eftermiddagen, haha. 
Vaknade ett par gånger under natten för hon lekte med allt möjligt och väsnades, ibland av att hon
hoppade på mitt ansikte. Trevlig katt!
 
Lördagen var inte så händelserik utan låg i Amandas soffa och både kollade på tv och sov.
Hände inte så mycket när jag kom hem heller, kollade på serie och sen åt vi pizza till Gladiatorerna.
Idag, söndag, har jag sovit lite längre, kollat på tv, pluggat, tränat och sen ätit. 
Nu har jag redigerat bilderna jag och Ellen tog i måndags på fotolektionen 
(uppgiften var; ta kort på gosedjur som "turistar" i Örebro)
Sprang alltså runt på stan med två nallar och fotade dem när de gör saker människor gör.
Pinsamt. Folk måste trott att vi var.. Speciella.. Haha. 
Här är en annan bild jag tog då, varit så sugen på att fota just blå blommor så passade på!
 
Hoppas alla haft en trevlig helg, nu laddar vi inför en ny vecka!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)