Gamla spotifylistor..

Idag känner jag att jag kan ge mig själv en klapp på axeln!

Idag har varit en bra dag; jag har börjat jobba med religionsuppgiften vi fick
förra veckan men jag var på halkan. Sedan fick jag lite goda nyheter (så som jag tolkade det)
angående matten, pepp. Jag slutade tidigt så hann åka 12:00 tåget hem. Hemma
har jag hunnit laga lite mat, kollat youtube, lyssnat på gammal musik, gjort matte, ätit soppa
och nu ska jag snart iväg på finskan. 
Ikväll ska jag försöka hinna med en promenad eftersom det inte blev någon igår
på grund av att jag kollade på filmen "The Butler" (rekomenderas) och den var slut vid ca nio
och jag ville bara sova, vilket jag gjorde. Och imorse gick jag inte heller ut eftersom jag har ont i halsen på morgnarna.. Vill inte direkt gå ut då när det är svinkallt, men jag hoppas att jag någon morgon framöver
känner mig pigg nog att gå ut. Måste komma igång med det nu, men jag kan 
garanterat åka till gymmet någon dag snart också! Göttmoos. 

Annars då? Det har varit sol hela dagen idag, men ganska kallt. Skönt ändå. Hoppas väl att det
här vädret håller sig nu. 
Inte alls långt kvar tills jag tar studenten, insåg jag idag. Eller ja, kommer väl lite då och då, "shit snart är det slut!?". 
Tänkte idag också när jag slängde ihop en snabb maträtt, wookade grönsaker och micrad köttbit sen igår, att 
"Hur fan ska jag klara mig i egen lägenhet? Det enda jag kan är koka spagetti?!"

Eller ja, har nog mer i matskallen när det väl gäller. Annars kommer jag leva på typ ägg. Omelett är ju faktiskt väldigt gott och man kan göra en massa olika sorters smaker. Kanske inte så dumt ändå. Nyttigt är det ju också, proteeiiiner. 

Annars annars då? 
Bloggade rätt bra ett par dagar där, men så gick jag i ide igen. Typiskt. Men så är det när man inte lever värsta häftiga, händelserika livet à la typical teenagemovie. 
I mitt liv händer det lika mycket som för en hamster. Samma sak, varje dag. Wow, är det normalt? 
Vet inte, är ju ändå rätt OK att vara unik. Men en hamster? Jag har i alla fall inget hamsterhjul (host)
 
Jag vet inte varför det blir såna här konstiga inlägg ibland.. Min hjärna vet väl inte riktigt vad fingrarna ska göra så fingrarna gör som de vill. Fast ja, jag tänker ju inte med fingrarna, men ja. Ni fattar, inte.
Anywaaay, nu ska jag väl avsluta det här inlägget på ett bra sätt.
Hejdå.  

Förresten hade Daniella mina två spotifylistor sen ca 2010. Kan ju säga att min musiksmak är väldigt.. Varierande.. Så kul när alla känslor man hade som 14 åring kommer fram än en gång när
man hör vissa låtar. Då man tyckte att livet var piss, gud va lite man visste. 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)