26/9-13

Ugh, såg nyss att klockan redan är över halv åtta?! Vilket betyder att hela dagen har gått sådär poff! 

Fick ett ryck och gick igenom hela min garderob och rensade bland kläderna. Ändå så blev det inte en sån jättestor hög med kläder jag inte använder/kan ha/ska slängas, utan det mesta veks in igen. Har alltid haft så himla svårt att lägga undan kläder och har alltid tänkt "jag kanske vill använda den en dag" och "jag kanske går ner lite i vikt så jag kommer i den igen". Händer detta? NEJ! Men fortfarande lär jag mig inte utan allt blir kvar. Fast så är det med allt, har till och med kvar en liten tom ask med salta katten så. 
 
Nu ska jag ta på mig lite varmare kläder och sedan ta med Max ut på en snabb kvällspromenad. Funderar sedan på att göra lite små styrkeövningar när jag kommer tillbaka eftersom det inte blev något gym idag (om jag orkar vill säga). 
 
Imorgon har vi skolfoto också, perfekt... Antingen kommer jag glömma det (som vanligt) eller så kommer jag inte hinna göra mig iordning, som vanligt. Men känner inte direkt att jag måste fixa till mig nå extra, varför liksom? Det är ju bara ett kort, och jag tror till och med att på de senaste skolfotona i gymnasiet hade jag samma kläder. Ett par ljusblåa jeanstights och en grå tjocktröja. Fast på fotot från ettan hade jag utsläppt hår och i tvåan uppsatt. Så lite variation. 
 
Fast imorgon är det ju fredag trots allt! 
 
-> kom på nu att i ettan hade jag en beige tjocktröja! 
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)