Träningsvärk!

Har i snart fyra dagar sagt till mig själv: "Imorgon, då ska jag sova länge!". Har jag gjort det?? Nej
Alltid har jag vaknat tidigt, av mig själv eller något annat. I lördags morse behövde mamma hjälp med att fixa i festlokalen så va bara att gå upp. Söndagsmorse vaknade jag vid ca nio av att mamma blev arg på katten (kunde inte somna om även om man var liite bakis) och sen åkte jag ju på klassmys och då somnade jag ca halv fyra men var tvungen att åka hem vid sex på morgonen för att ta hand om hundarna, så ingen sovmorgon där heller! Dock kunde jag somna när jag kom hem och sov i ca fyra timmar till. Och idag vaknade jag vid kanske halv fyra imorse av att Sankari gick runt i mitt ansikte och ville ut och göra sina behov. Sen somnade jag (som tur var) om igen och sov till ca klockan åtta och då kollade jag på Breaking Bad istället! Apropå BB så är jag redan på säsong 4! Helt galet va jag har plöjt den senaste veckan, det är ju snart slut. Fast då har jag massa andra filmer och serier jag ska se, men jag vill inte att det ska ta slut haha. Föör bra, och Jesse är ju för handsome. 
 
-
 
När jag väl kravlat mig ur sängen och tagit på mig kläder så frågade mamma om jag ville med och träna, och trots träningsvärken så sa jag ja. Det var faktiskt rätt skönt att träna och det gick riktigt bra! Körde lite mage, ben och rumpa så nu har jag typ träningsvärk i hela kroppen. Hade laddat upp med en proteinsmoothie och fatburnerkapsel så köttade. 
 
-
 
Ikväll ska vi äta bakad potatis och sen kanske jag går och lägger mig. Om vi inte kollar på någon film eller något. 
 
Puss o hej, nu ska jag duscha!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)