GLAD

GISSA VEM SOM ÄR KLAR MED ENGELSKAN??? Jo jag. Har suttit i mammas fåtölj både igår och idag och bara skrivit och skrivit och äntligen är den klar och inskickad! Har haft sådan ångest över att jag inte vetat vad jag skulle skriva eller hur jag skulle lägga upp texten och bara kräktes på den. Men nu tog jag tag i kragen, med hjälp från Daniella som pushade mig jättemycket, och äntligen. Jag sa att jag skulle vara klar innan höstlovet, jag BAM så var jag det. Nu ska jag bara skriva klart det sista på svenska uppgiften också, men gör jag det imorgon när jag kommer hem så är nog den också klar på nolltid! Fast den har jag till på söndag (?) på mig, men i helgen händer en massa kul så kommer kanske inte ha så jättemycket tid att plugga, så blir imorgon och fredag då jag slutar tidigt! 
 
Resten av veckan blir skojj, för vi har halloween-grej på min skola. Därför ska jag imorgon kolla på The Grudge och på em skära pumpa, och på fredag ska vi sminka och fota! Sen är det LOOV, plus halloweenparty på lördag, klasshäng på söndag och nästa helg KROGEN! 
 
Men nu kör vi, köttar. 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)