Vårmorgon.

Godmorgon solstrålar!
Mår ni lika gott som jag? Sovit kanske inte det bästa (vaknade mitt i natten av en smärta i ryggen som visade vara min mobiltelefon...) men haft en rätt underbar morgon! Mamma väckte mig före nio och sa hejdå och påminde mig om att hundarna behövde ut och tomaterna vatten. Drog mig kvar lite i sängen innan jag gick upp och gjorde en kopp kaffe och gick ut med galenpannorna. Tiger gjorde oss sällskap och han rastades också, knäppa katten som han är. 
Stannade ute en liten stund så hundarna fick leka av sig lite och så njöt jag lite av solen! Har varit fint väder i flera dagar nu, dock kom det lite snöflingor i förrgår men de försvann lika fort, och det märks verkligen att det börjar bli vår!
Bad pappa ta ut moppen för någon dag sedan så jag kunde ta den till gymmet och då är det vår för mig, haha. 
 
Idag ska jag försöka plugga lite mer och bli klar med uppgiften om Merkantilismen.. Vet i alla fall vad jag har kvar att skriva om så det borde gå rätt snabbt ändå! 
 
Snart ska jag göra någon mer frukost, sitter och äter lite äppelbitar och dricker andra koppen kaffe just nu. 
 
Det här ser ju inte så fel ut.. haha, hungrig!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)