American Horror Story: Coven!

Godmorgon! 

Känner mig mycket bättre idag än de tidigare dagarna, har bara lite ont i axlarna och ryggen fortfarande. Därför ska jag passa på att gå en sväng till gymmet när mamma ska till doktorn, stackarn. Hon blir inte bättre och har haft hög feber ett par dagar och orkar ingenting. Tycker synd om henne! 

Idag hade jag tänkt, förutom att träna, plugga lite mer och kanske städa mitt rum. Är fortfarande inte klar med att få in saker i min "nya" byrå så min garderob är lite av en röra just nu.. Sen har jag två avsnitt av American Horror Story Asylum att kolla på med mamma! Ååh, kan förresten inte vänta tills säson tre American Horror Story: Coven kommer till Sverige!!!! Läste det på Evans fanpage. 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)