Mysig dag med familjen!

 
Startade dagen med att åka till gymmet med mamma, pappa, Adam och Hanna. Slutade med att vi blev kvar där i mer än två timmar (!) men fick tillslut slita oss för när vi kom hem så tog vi bara på oss varmare kläder och åkte iväg med skotern för att grilla korv! Så himla fint väder och inte så jättekallt, perfekt. 
Jag och mamma höll på att dö av skratt när vi åkte för vår skoter är lite bombstyrlig, på riktigt, och det går nästan bara att köra rakt. Och så var det jätteguppen på gärdet så vi höll på att välta ett tag. Sen när vi åkte hem gasade pappa på lite och vi skrattade ännu mer, mysig dag med familjen!
 
Nu ska jag kolla om jag orkar plugga lite och sen ska jag lägga mig och kolla på sista avsnittet av min favoritserie, Spartacus Blood and sand. Kommer avlida och kan inte vänta tills jag får börja kolla på andra säsongen, även om Andy Whitfield tyvärr inte är med. RIP <3

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)