korthårig....!

Lät mamma fräscha upp mitt hår lite.. Känns lite konstigt bara med "kort" hår när jag hade rätt långt innan, dock var mycket slitet och mitt kära hår skrek efter en klippning. Så får offra mig haha. Växer ju ut igen, men det blir väl samma visa om och om igen. Fattar inte vad egentligen som sliter så in i bomben på mitt hår!? Plattar inte, använder inte hårfön, kammar inte så ofta och när jag gör det använder jag en vildsvinsborstborste (haha jobbigt ord) och det ska inte slita lika mycket på håret, har jag för mig. Men sen sliter ju allt på det egentligen, tröjor, jackor, mössor, stolsryggar, ditten och datten. Kommer nog aldrig få mitt rapunzelhår.. Suck. 
 
Nu ska jag kolla lite youtube och sen somnar jag nog rätt snart, zznark! 
 

Kommentarer


Tack så mycket!!


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)