Kort summering av 2013

Jaha, då börjar det här året lida mot sitt slut... Var tog tiden vägen? 2013 har gått så läskigt snabbt så jag knappt vet vart jag ska göra av mig själv! Ganska händelserikt år ändå..
- Jag har mått piss, flera gånger om.
- Blivit glad igen, flera gånger om.
- Tatuerat mig två gånger.
- Varit på begravning i Finland.
- Börjat med körkort.
- Gråtit över att min syster flyttat hemifrån.
- Jobbat som badvärd.
- Fyllt 18.
- Varit på krogen.
- Fått punktering.
- Varit på Gröna Lund och sett The Script.
- Näcknattbadat och cyklat mitt i natten.
- Tänkt på mig själv och livet.
- Gått sista höstterminen i skolan. 
- Tränat på gym.
- Varit på Rockviken.
- Fått två kullar kattungar (!)
- Två katter försvann och kom tillbaka efter ca 4-5 månader.
 
 
- Varit på bröllop.
- Avklarat en månad med fitnessfighten.
- Tagit hand om hemmet själv i två veckor, plus en helg.
- Firat jul utan snö.

Känns inte som att det alls var länge sedan jag satt och funderade över vad jag gjort under 2012! Känner mig inte riktigt redo för 2014, har en känsla att hela mitt liv kommer förändras. Vilket det också kommer göra. Hoppas på bra saker, men som sagt man vet aldrig vad livet har att erbjuda en. 
 
De senaste dagarna har jag spenderat på gymmet och sen på bio. Mamma och jag har kört rätt hårt på gymmet ett par dagar i rad nu, bättre att börja innan nyår än att vänta haha. Sen var vi igår på bio och såg The Hobbit. Var lite nervös eftersom jag fick en panikångestattack förra året när vi kollade på första The Hobbit.. Men det gick bra och jag kände knappt av någon panik alls! 
Idag fick jag veta att vi också skulle på bio, 100 åringen som klev ut genom fönstret och försvann, med mormor och morfar och morbror. Den var också bra och rolig, haha. Sen åt vi kinamat och skjutsade hem Amanda o drack lite kaffe. Ikväll blir det nog film och sen sängen för imorgon ska vi upp och träna igen! Och så ska jag fixa lite till nyår som jag kommer spendera med Sofie i Örebro! Tagga tagga :) 
haha så fula! <3
Suddig bild från förra nyåret, haha.. 
 
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)