Ingen vila.

Hoppas alla hade en trevlig och mysig julafton! Det hade verkligen jag. Även om det bara var min familj och mormor, morfar och min morbror så var det skönt med en lugnt jul tillsammans med familjen. Jag är glad också även om det inte var någon snö ute (kollade inte ut genom fönstrena, haha). Jag fick väldigt mycket fint i julklapp, bland annat tofflor, en filt med ärmar (!), en bok om hjältar, en bok om styrketräning, mer saker till min finporslin, köksgrejer, pyjamasbyxor, mobilgrejer, sänggrejer, två fina små porslinsskålar, pengar, presentkort, en ladyshave och vantar! Tror det var det, om jag inte glömt något. Fotade lite när tomten kom och så, men har inte riktigt tid eller ork för att lägga ut några bilder här på bloggen just nu, så kommer väl om ett par dagar. Har även bilder sen vi bakade julgodis och klädde granen, men samma där! De kommer helt enkelt när de kommer. 
 
Idag vaknade jag av att jag hade en katt i ansiktet, haha. Kände mig jätteseg och helt slut i både kropp och huvud även om det inte blev sent igår.. Så förmiddagen spenderades faktiskt i soffan. Vi kollade på sista delen av Torka aldrig tårar utan handskar och sen två Tintin filmer. Men sen kände jag att jag inte kunde ligga i soffan hela dagen och trycka sötsaker (hur mycket jag än ville) så jag drog med hela familjen till gymmet! Det gick faktiskt väldigt bra därborta även om jag känt mig som en zombie tidigare, och mamma och jag ökade på! Är taggad inför våren då jag vill försöka köra ännu hårdare på gymmet och träningen inför studenten. Kanske borde sätta upp lite mål som jag ska försöka nå, antingen till studenten eller för hela året och se när jag når dem. Hmm, får fundera lite på det! 
 
Nu ska vi sätta oss i soffan (igen haha) och äta ris a la malta och kolla på någon film. Sen duschen och kanske sängen.. Hmm. Känner att jag vill sova, och jag tänkte ju vila ut ordentligt på lovet. 
 
Uppesittar kväll och julafton! Från min instagram.

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)