En snöig lördag morgon.

Vaknade imorse och tittade ut, och såg att det hade snöat inatt! Hoppas väl att det snöar lite mer nu och håller i sig till jul, för jag vill inte ha en grön jul.. Men som vanligt så kommer det väl vara såhär någon dag och sen regna bort igen.. Men håller tummarna ändå!
 
Hatar att vara sjuk och inte kunna gå till gymmet, så jag ska ta och köra lite enkla övningar här hemma. Och sen ska jag ta och äta frukost! 
Resten av dagen går nog åt att plugga och göra klart de små uppgifterna så kanske jag kan slappna av 100% de resterande dagarna fram till jullovet. Måste säga att det så oerhört, obeskrivligt skönt att inte ligga efter med någonting från den här terminen!!! Jämfört med förra året vid den här tiden då jag helt tappade lusten, orken och motivationen till allting som hade med skolan att göra och därför hamnade i en jäkligt jobbig situation i slutet av terminen då jag satt i ett träsk med uppgifter upp till halsen. Nu är det bara att kämpa och hålla ut den sista terminen och tagga till studenten! Inte alls långt kvar nu! 
 
 that guy on the cliff he just finished highschool and what he did was he threw all his school papers and books over the cliff screaming “take that” personally i think that its really cool because in a way its like hes free. He went through four years of studying,exams,memorizing things that didn’t even matter but now he’s free now he can finally be free and i bet its the best feeling in the world
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)