Bara så jäkla arg...

Idag är jag så jäkla arg på allt och alla... Usch vilken dag det har varit hittills. Blev jättearg på min lärare för att jag inte fick någon hjälp och därför kunde jag inte redovisa idag, och där tog mitt tålamod med den personen slut. Inte första gången jag blivit arg och irriterad på den här personen men tidigare har det inte spelat så stor roll, men nu kände jag att eftersom det inte var en sån stor grej jag behövde hjälp med och personen inte verkade vilja eller orka hjälpa mig så känns det så oerhört surt och jag fick ingenting ut ur det hen sa.. Bara dumförklarade mig och tvingade mig läsa saker som inte alls var relevant med det jag frågade efter, och i den situationen också där jag inte hade tid med en massa struntprat.. Nej, idag är jag inte direkt världens trevligaste människa (inte mitt fel dock). Så därför ska jag sitta på mitt rum och dricka te, tända ljus och skriva klart historieuppgiften så jag kan få vara ledig imorgon, hade ju varit guld! På onsdag är jag också ledig, så hipphurra! 
 
Nu ska jag avreagera mig och skriva så fingrarna blöder, hej på er!
 
Detta kan vara bland det finaste jag hört, blev också oerhört sugen på att spela om Alice; Madness returns också så kanske gör det ikv!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)