10 saker om mig just nu..

  1. Jag fyllde 18 för exakt fem månader sedan, idag. 
  2. Jag känner mig verkligen inte som 18 år, ligger väl kvar där runt 15-16 någonstans.
  3. Jag kan inte fatta att jag tar studenten om 177 dagar.
  4. Jag vet absolut inte vad jag vill bli/göra när jag gått ut skolan, helst bara leva livet utan att tänka på något.
  5. Det viktigaste jag lärt mig av livet är att man aldrig ska ta något för givet, och vara glad över det man faktiskt har. Och att allt blir bättre.
  6. Jag är ganska rädd för mycket i livet, lider en snäpp av tvångstankar och får ofta panikångestattacker och dödsångest.
  7. Ska snart söka hjälp för det ovanstående.
  8. Anser att 2013 gått alltför snabbt.
  9. Så jäkla stolt över mig själv för att jag gjort det jag ska i skolan och därför kunnat vara ledig de senaste dagarna!! 
  10. Vill göra så oerhört mycket i livet, lära mig saker, besöka platser och träffa nya människor, men är nog alltför rädd för att låta allt det ske. 
 

Kommentarer


gullig :)

Svar: Tack :)
Sara Jansson


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)