Let it grow.

Alltså, nu är det så att.. Imorgon börjar skolan igen. Mitt sista sommarlov i mitt liv är slut. Idag är den sista sista dagen tills skolan börjar. Sug på den. 
 
Vaknade klockan halv sju idag, väckte Adam och fick upp honom ur sängen. Åt lite frukost med honom och sen sa jag hejdå till honom när han cyklade till bussen. Lilla pojken börjar sexan redan, "They grow up so fast!" 
 
Efter det har jag bara städat och gjort andra vuxensaker. Gav katten mat och gosade lite, hämtade tidningen, plockade i diskmaskinen, torkade av alla bänkar o bord, rensade skafferiet och kastade gamla saker, torkade av därinne, fyllde på vetemjölburken, gjorde rent locket på sopkorgen och sen plockade jag in tvätten. 
 
Men när magen började kurra tog jag en kaffepaus och hamnade här. The Rolling Stones "Shake your Hips" hörs i hela huset. 
 
Nu trycker tydligen Joey att jag ska göra något vettigt för han är kissnödig! 
 
Säger det åter igen, imorgon börjar skolan. Om ni hade glömt. 
 
P.s Igår kollade Adam och jag på "The Lorax", den va bra och låten i slutet va asbra, haha. Let it grow heter den, sök på Spotify!!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)