Kräftskiva.

Har nyss dukat och gjort paj, sallad och skurit gurka o morötter och gjort dipp för ikväll blir det lite halft spontan kräftskiva här hos mig! Det blir jag, Amanda, Adam, Daniella och Rebecca som ska ha lite mys. (väntar bara på att de ska komma hit så vi kan fortsätta med pajen haha, och börja äta..!)
 
Idag har förövrigt varit en väldigt lugn dag. Vaknade vid nio för Daniella skulle till jobbet så gick upp och tog kaffe i soffan. Hade tänkt gå o lägga mig igen för att sova ut men fastnade framför barntv med Adam. Sen började jag (som vanligt) att städa.. Har blivit lite en del av vardagen nu. Och sen ringde min kära vän Sofie och kom hit och hängde ett tag, drack mer kaffe och kollade på gamla foton. Sen kom Daniella hem och så chillade vi lite mer. 
 
Nu ska jag se efter om det finns något mer jag kan göra, kanske rätta till något på dukningen (haha). 
 
Vi hörs, ha en trevlig lördag allihop vad ni än har för er! 
 
Tacos sen igår, mums.
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)