Haha gud!

Haha, jag och min mamma gör nog de knäppaste grejerna.. Vi skulle ju som sagt till gymmet idag men först skulle vi lämna en sak bara. Det dröjde lite längre än vi trott och sen tänkte vi om vi verkligen skulle träna. Jag sa såklart ja det ska vi! Så vi åkte till gymmet. Men så kom vi ju inte in, och vi trodde vi slog fel kod och testade min nyckel också men den funkade inte heller. Sen kom vi på att det kanske var för sent så man inte kom in på gymmet men kunde fortfarande gymma om man kommit lite tidigare. Haha så vi skyndade oss till bilen så ingen skulle se oss stå där som fån med träningskläder och väskor i högsta hugg och inte kom in.. Bättre blev det ju inte när hon inte hittade nycklarna till bilen! 
 
Så typiskt min mamma och jag <3 
 
älskar förresten de här gif:arna!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)