Sunday morning.

Tog en sovmorgon idag också eftersom jag vaknade klockan fem inatt och datorn låg bredvid mig i sängen.. Men måste ha sovit konstigt inatt för jag har jätteont i nacken och ner i ryggen. 
Gjorde mig en lite nyttig frukost bestående av en salami och ost omelett med tomat och hemmagjort te. Sedan har jag setat i soffan och kollat på Face off. Första gången jag ser det och det är jättebra! De tävlar om att bli såna som sminkar rejält till filmer och sånt (bra beskrivning förresten..) Nyss gjorde de Zombies och det var verkligen superläskigt och de flesta var verkliga! Nu i det här avsnittet gör de om sig själva för att lura sina nära och kära. 
 
Ska försöka göra klart de mesta av plugget jag har att göra, en massa skrivande väntar.. Så ska mysa ner mig i sängen och dra på Harry Potter (ja jag är en av de få som kan plugga samtidigt som jag kollar på film) och köra. Ikväll ska jag träna eftersom jag latat mig och ätit pizza och godis i helgen, haha! Lite Just dance kanske? 
 
 
Har jag sagt att jag älskar min kopp? 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)