Höstshopping!

Hjälp jag har blivit en shopaholic!

Eller nästan i alla fall.. Daniella och jag hade ju bestämt en liten "inför hösten och skolfoto shopping". Så då stannade vi kvar efter skolan och verkligen gick loss inne i affärerna! Jag handlade två tröjor och ett par tights (wow va mycket.... kanske ni tänker men det blev ändå en summa på över 800:- plus fika!) Och jag har inte handlat klart allt jag tänkt. Har jacka och skor kvar, men hittade en rätt snygg jacka på H&M som jag ev ska kolla på imorgon när jag följer med Ellen till Marieberg! Den kostade 499:- har jag för mig och det är ju inte alls farligt! 
Vi tog en mysig fikapaus på Vaasa och njöt av varma drycker och faktiskt en varsin stor bulle! Vi tog halv sjubussarna hem så nu är jag lite trött haha. Ska nog lägga mig i sängen och kolla på film, har ju också sovmorgon imorgon! 
 
 Fina grejjor! 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)