Hallå där, köp blåbär!

Sovmorgnar kan aldrig bli bättre! Alarmet ringde klockan åtta vilket är typ en och en halv timma senare än den brukar, kände mig därför inte som en zombie när jag vaknade. Har nyss klämt i mig några knäckemackor med ost och tomat och en kopp kaffe och ska snart klä på mig och packa lite för efter skolan drar jag till Fjugesta till galenpannan Ellen på fjällen! Vi ska ha mysfredag och ta det lugnt, kanske spela lite väldigt efterlängtat Alice; madness returns! 
 
Håller ju på att läsa Before I die på engelskan och nu har jag kommit till slutet. Det är otroligt vad jag gråter av den boken.. Ni som läst den förstår vad jag menar. Jag måste läsa ut den hemma för jag kan ju inte sitta i bussen till skolan och störtböla heller! Fyyyy för såna här böcker egentligen, usch. Jag skulle aldrig klara av att skriva en sån bok :((((( 
 

Inte så mycket bloggande sen eftersom jag ska till Ellen!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)