Welcome to.. Fridays with Saaraaaapie!

Hejsan alla fina!
Ligger just nu nerbäddad i sängen med magen full! Grillade ikväll och sen har jag klämt i mig lite glass, hehe. Mysigt också när det började åska precis när vi skulle sätta oss och äta. Mitt hus ligger också så perfekt på en liten kulle så man ser rätt långt och supermycket av himlen så man kan se alla blixtar. Perfekt alltså! 
Snart ska jag kolla på lite mer Gossip Girl, kollar om från början haha vad små alla ser ut!
Dagen har varit både bra och dålig. Började bra med att jag fick rätt bra resultat på nationella i Engelska (även om det kändes skit när jag gjorde det!) och sen muntliga i engelska gick också bra! Idrotten var också bra, jag och Ellen paddlade kanot och vi var värsta dream-team. Sjukt duktiga vi var och man kände sig riktigt som en äventyrare i Afrika. Väntade liksom bara på att det skulle komma en krokodil sommandes förbi. Fast det var nog tur att det inte kom en krokodil ändå, hehe. Men sen spårade typ dagen ut.. Hade knappt ätit något på hela dagen så blev väl lite tjurig.. Och inte blev det bättre av att det var hur varmt som helst och jag höll på att avlida av törst. Så jag bestämde mig för att köpa mig en härlig och kall cola till bussen, men då fungerar inte mitt kort! Prövade i två olika butiker sammanlagt fyra gånger. Så då skrek jag lite och kastade min plånbok i väggen.. Ja.. Typ sen PMSx2.. Tror jag inte kan visa mig offentligt längre, nåon kommer ringa dårhuset och se till att få mig inspärrad! Nej men sen kom jag hem och var bara på så dåligt humör och kände inte för att göra någonting, kanske bara ta ett isbad och kyla ner mig lite. Fast det blev bättre när jag fick mat i mig!!!

Nu blir det Gossip Girl, ha en bra fredag puss!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)