Tisdagsmyser lite, heho!

Äisch! Ska nog dra på en film på voddler nu och bara tisdagsmysa lite :) Förtjänar det efter allt slit idag på nationella, hehe! Imorgon börjar vi med redovisningarna på vårat projekt och jag har egentligen inte skrivit något "tal", men jag slänger kanske ihop något i buss.... Nej just ja! Imorgon åker jag tåg kom jag på för klockan åtta imorgon så ska jag göra matte nationella muntliga delen :o Ojtusan, då måste jag gå upp lite tidigare då ;( Jahapp. Men blir nog en film ändå, känner att det behövs.
Förresten så har min katt Ruth blivit smällfet och det blir nog kattungar snart! Har känt hur de rör på sig och            sparkar inne i hennes mage och hon bara ligger ner som en deg på golvet och orkar inte bära på kulan! Bara det      är någon som vill ha kattunge nu. Hihi, hoppas de kommer snart :')

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)