Sommarfeelings 1000%

Åh vad sur jag blir! Skulle lägga upp mina slutprojektsbilder, men då bestämmer sig blogg.se att det inte går. Merde! De kommer väl lite senare antar jag!

Direkt när jag kom hem idag så slängde jag av mig kläderna och satte mig ute på altanen för att försöka jämna ut min otroliga bränna. Smörjde in benen dock för att inte få samma kräftfärg på framsidan också.. Men de fick sig lite färg! Och sommar musik á la 2012 har spelats ett tag nu på Spotify och det är verkligen super! Känner hur sommartaggen kommer när basen kör ba kör! GAJKHDHA har sommarlov om 14 dagar, insane. 
Nu ska jag måla om mina naglar, men vet inte om jag kör rött igen eller om jag ska ta lite mer ljusrosa med glitter..? Har haft rött ett tag nu och den försvinner så snabbt så lutar åt det andra alternativet. Sen måste jag plocka lite på mitt rum och sånt. Grejjor överallt! Hehe.
Ska väl testa med bilderna igen om ett tag och se om det funkar!
Från Instagram.

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)