"And who am I? That's a secret I'll never tell."

Blivit helt besatt av Gossip Girl och kan inte få nog! Perfekt nu när vi har en massa Voddler biljetter så man kan kolla på hela säsongen :') Puddingarna är det ju inget fel på heller, hoho! Så det  ska jag kolla på nu.
Nu har jag praktiskt taget sommarlov! Kommer inte gå till skolan på hela veckan då vi är lediga och sen på fredag ska jag till VC, så då hinner jag inte till JB-galan vilket iof är lite tråkigt.. Men det är ju nästa år igen så. Och nästa vecka så ska vi typ bara vara ute och sen fika och sen slutar vi ju :) Azuum.

Förresten så fick Ruth sina kattungar imorse! :') De är så otroligt söta. Det är tre svarta med vita detaljer och sen en grå. Den gråa är farligt söt och har redan satt ett spår i mammas hjärta. Just nu har vi sammanlagt åtta stycken katter. Åh gud, börjar likna en stor cirkus här hemma.
xoxo Gossip Girl.

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)