Life is unfair.

Har precis kollat klart på Tintin, och den var superbra! Älskar verkligen Tintin och speciellt enhörningens hemlighet. 
Känns som fredag och jag blir så sur när jag kommer på att det inte är det, och blir lite surare när jag kommer på att jag ska upp snart! Jeho. En sak som är säker är att jag vill ha lov NU. Så fixa det åt mig så är du gullig.
Förlåt för superilla bloggande, men nöj er med de roliga gif'sen jag lagt in. Bättre än inget så deal with it. Fy vad elak jag känner mig haha :') Nej jag är glad att ni läser min blogg ändå! Dagens ros till mina läsare.
Nu ska jag få min välbehövliga skönhetssömn så jag inte ser ut som Shrek imorgon, men jag har börjat vant mig! Prinsjäkeln kommer ju aldrig så, whateverr.
SKA VI RIVA HELA HAKET, SÅKLART!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)