Pust och stön!

Helt slut!
Kom hem från "dödsrundan" för ett tag sen och är helt slut! Har skavsår på båda fötterna och sedan på ena handen, haha kommer inte ha något skinn kvar sen.
När vi kom hem så tog mamma fram körsbär och melon så har setat och mulat det medans pulsen gick ner lite och sedan körde jag lite magträning och gummibands övning så armarna känns som spagetti! Ska snart hoppa in i duschen och sedan lägga mig och kolla på True Blood! Bäst. Vill inte ha några spoilers nu haha ;)

Imorgon ska jag jobba och sedan kanske jag drar mig till fellingsbro en sväng! På lördag fyller knaspojken 11 år och söndag blir det packdag! Måndag PIP! Taggad, yes!

Kommentarer


sv: om du vill ha idéer hur du kan klippa ditt hår så kan du ju kolla här: http://www.frilla.se/ :)


sv: vsg :)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)