Ser du något bakom molnen.

Har legat i badet i nästan en timma och bara njutit av känslan att bli riktigt ren! Lyssnade på Den Svenska Björnstammen också och sjöng väl med lite (vackert) eftersom det är sån otroligt fin akustik inne på våran toalett. Perfekt liksom, måste väl använda mina stämband till något haha! Sen är de ju bara bäst så man måste sjunga med.
Snart ska jag stoppa lite mat i magen och klä på mig och sedan brummar jag iväg till Frövi för att träffa min kära vän Hanna ett tag och sedan ska jag väl gå på ICA och kolla vad de har för hårfärger! Vet inte om jag färgar ombre eller om jag gör några ljusbruna slingor så man får typiskt sommarhår och kanske kör ombre senare? Jaja, får väl se först va de har för något så man inte blir besviken där! Kanske inte ens köper något nu utan efter Finland? Men något vill jag göra iallafall! 
 
Har förresten tagit ett snack med min andra väldigt goa vän, Daniella, som nämligen är den underbara människan som gjort min underbart söta design! Men nu är det så att jag har superbra idéer till en ny design som jag tror verkligen kommer rocka! Så efter Finland så kommer min blogg få ett helt annat utséende. Härligt va?? Nu har jag haft den här designen sedan jag fick min blogg och känner att den behöver förnyas! jag är verkligen jättetaggad på detta och är hur glad som helst att Daniella vill ta tag i ytterligare en design till mig! 
      Är det någon som vill ha en ny och snygg design med riktig kvalité så ta verkligen   kontakt med henne! Hon tar typ 100:- /hel design och det är verkligen värt pengarna! Här hittar ni hennes blogg! 
 
 
 


Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)