Pinsamt jävla kär i dig.

Nu börjar jag bli lite nervös! JAG SKA ÅKA BÅT IDAG!! Och jag ska åka till Finland, äntligen. Har väntat ett år på att få komma tillbaka. Och nu är äntligen dagen här. Tjoho!
Och om EXAKT en vecka fyller jag år, jag fyller sjutton hela år. Galet. Och nästa år är jag snart arton. Fatta va taggad jag kommer vara?! Haha, körkort, krogen, vuxen, roadtrips med Ellen. Masaakjhf! jag vill NUNUNUU!
 
Jag håller på och velar fram och tillbaka gällande mina reskläder, alltså kläderna jag ska åka i. Jag vill ha något så otroligt genom mysigt och skönt att ha i bilen, därför inget i jeans. Tror det blir mina mjukistights och en tjocktröja eller mina strumpbyxor och en lång t-shirt. Fast nu har ju de redan burit ut min väska så min GNR tröja ligger där i så.. Aja haha gud va jag tjatar! 
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)