Känner att jag är på banan igen!


Kommit tillbaka från promenaden med Amanda! Vi gick rätt långt faktiskt, men jag vet inte exakt hur långt. Stavarna underlättade mycket och dämpade trycket på knät riktigt bra och efter ett tag haltade jag inte lika mycket! Jag började såklart lite försiktigt för att knät skulle komma in i själva takten och sen var det som en propp som lossnade och det gick superbra! Sista uppförsbacken körde jag extra hårt så nu är jag ganska så svettig kan jag ju säga haha! Planerar att ta en promenad i alla fall varannan dag för att knät ska komma tillbaka lite, och hoppas att det leder till det bättre än det sämre.
Gud va skönt det är nu efteråt när man vet att man gjort något hälsosamt!
Ska väl ta mig något att äta nu, håller på att dö av hunger, och sedan försöka slänga ihop någon form av matlåda till imorgon. Duscha kan jag inte göra förns ikväll när mamma kommer hem och ska hjälpa mig lite med mina sår, ugh måste tvätta dem med tvål idag! Kommer göra susen men också ont.. 
Hennes kropp, dör!
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)